مارکا : انتقال قریب الوقوع و 65 میلیونی دیماریا به پی اس جی
فرشته سال های اخیر کهکشانی ها فکر جدا شدن در سر دارد و هر روز خبری مبنی بر جدایی اش به گوش می رسد.

آنخل دی ماریا را با رابونای مورد علاقه اش شناختم . وقتی آن رابونای بی نظیر را به آ.ا.ک آتن زد،  رئال مادرید روبن را فروخته بود و به یک چپ پای سرعتی احتیاج داشت .

 

وقتی دی ماریا آن گل دیدنی را به آ.ا.ک آتن زد با خودم گفتم ای کاش او به رئال مادرید بیاید. آرزویم طولانی نشد و خیلی زود به حقیقت پیوست و بلافاصله فصل بعد مورینیو او را به رئال مادرید آورد . دی ماریا بازیکن بی نظیری است . شوت ها و گلهای عالی و فوق العاده ای می زند، مثل گلی که در برابر تاتنهام در فصل اول حضورش به ثمر رساند . پاس گلهای طلائی را می دهد، مثل فینال کوپا و در برابر منچستر یونایتد دو سانتر بی نظیری که برای رونالدو انجام داد . دریبل زن قابلی است مثل همان دریبلی که  در ال کلاسیکو به پویول زد و او را مصدوم کرد . خوب می دود و دست از تلاش بر نمی دارد مثل گلی که در فینال سوپر کاپ زد و باعث شد با دوندگی و سرعت بالایش ویکتور والدس به اشتباه بیفتد و اشتباه کند و روی همان گل جام قهرمانی به مادریدی ها برسد .

راستش را بخواهید دی ماریا در قهرمانی های رئال مادرید در چند فصل اخیر نقش پررنگی داشته است ، در برابر بارسلونا آن پاس گل طلائی را به رونالدو داد و کوپا 2011 فتح شد . فصل بعدش در لالیگای رکورد ها عملکرد بی نظیری داشت . در سوپر کاپ 2012 با گلی که به والدس زد رئال را در نیوکمپ به جام برگرداند و نقش مهمی در  قهرمانی ان جام هم داشت و در هر دو قهرمانی امسال موثر بود و در هر دو فینال عالی کار کرد . اما همان قدر که دی ماریا برای رئال مادرید خوب بود، حضورش در رئال نیز باعث پیشرفت او شد و دی ماریا باید به خوبی قدرشناسی کند . دی ماریایی که در رئال تبدیل به یک بازیکن درجه 1 شد و مورینیو و آنجلوتی او را به یک بازیکن تراز اول تبدیل کردند . فصل پیش در اکثر مواقع دیماریا ضعیف کار کرد اما هواداران او را تحمل کردند . در اوایل فصل هم به همین گونه بود اما با تغییر پستش آنجلوتی او را به بهترین دیماریا ممکن تبدیل کرد .

هواداران و مدیران حتی ماجرای "تنظیم کردن" معروفش را بخشیدند و کاملا از او حمایت کردند . وقتی که ژانویه گذشته می خواست جدا شود مانع او شدند و نازش را کشیدند ! دی ماریا عالی است اما باید با افتخار پیراهن رئال را بپوشد ! نمی دانم چیزهایی که روزنامه ها در باره او می گویند چقدر واقعیت دارد اما دوست دارم فردا حرفهایش را پس بگیرد و با افتخار و بدون تردید بگوید در رئال مادرید می مانم . دیماریا عالی است ، فوق العاده است ، حتی اگر می خواهد پیراهن رئال را بر تن نکند با کمال میل از تصمیمش استقبال خواهیم کرد اما قطعا خودش پشیمان خواهد شد و سرنوشتی بهتر از اوزیل یا روبینیو نخواهد داشت !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: dimaria ,

تاريخ : شنبه 4 مرداد 1393 | 15:35 | نویسنده : etrisa |